آتین چگونه نیازهای سازمان ها و نهادهای دولتی را در زمینه مدیریت هویت و دسترسی رفع میکند؟
مشاهده دموتعداد زیاد کارمندان، تعدد برنامه های مورد استفاده، تنوع کاربران و مشتریان و همچنین تفاوت نیازهای آنان مشکلات زیادی را در زمینه مدیریت هویت و دسترسی کارکنان و مشتریان برای سازمان ها و نهادهای دولتی ایجاد کرده است. در کنار آن هزینه بالای مورد نیاز برای مدیریت هویت و دسترسی کارمندان و مشتریان سازمان های دولتی، باعث ایجاد یک چالش جدی برای این دسته از سازمان ها شده است. همچنین امروزه بسیاری از سازمان ها و نهادهای دولتی خدمات خود را در قالب سرویس های مبتنی بر API به مشتریان خود ارائه میدهند که این امر نیازمند تامین امنیت سرویس ها، احراز هویت مشتریان و همچنین تعریف محدودیت برای مشتریان در استفاده از سرویس های API است.
آتین با توسعه سامانه مدیریت هویت و دسترسی این امکان را برای سازمان ها و نهادهای دولتی فراهم کرده است که ضمن کاهش هزینه های مربوط به تامین، تعمیر و نگهداری زیرساخت ها، بتوانند به صورت یکپارچه و مرکزی سیاست های امنیتی مشخصی را برای احراز هویت کارمندان، کاربران و مشتریان خود تعریف نمایند و دسترسی این سه گروه از افراد به برنامه های مورد استفاده در سازمان ها یا نهادهای دولتی و همچنین سرویس های API را به صورت خودکار مدیریت نمایند. از دیگر مزایای سامانه مدیریت هویت و دسترسی آتین برای سازمان ها و نهادهای دولتی می توان به امکان اضافه کردن دسترسی برای کاربران جدید یا حذف دسترسی کاربران خارج شده از سازمان به صورت لحظه ای اشاره کرد. همچنین سازمان ها و نهادهای دولتی با استفاده از سامانه آتین می توانند با توجه به نیازهای خود برای تمامی یا گروه خاصی از کارمندان یا مشتریان خود از ویژگی احراز هویت چند عاملی استفاده نمایند.